هژیر صنعت

تولید کننده انواع یو پی اس اداری و پوپی اس صنعتی ، استابلایز ، اینورتر و ارائه دهنده باتری

هژیر صنعت

تولید کننده انواع یو پی اس اداری و پوپی اس صنعتی ، استابلایز ، اینورتر و ارائه دهنده باتری

شرکت هژیر صنعت (تولیدکننده و طراح یو پی اس و استابلایزر و شارژر و ارایه کننده باتری) در اوایل دهه هفتاد شمسی توسط دانش آموختگان رشته الکترونیک دانشگاه علم و صنعت تاسیس شده است. هژیر صنعت شرکتی با توسعه مداوم است. این توسعه در دو بخش بازار و تجارت و تغییر و ارتقا ساختار درونی استوار می باشد.
تیم R&D هژیر صنعت نقش بسیار موثری در طراحی و ساخت تولیدات این شرکت داشته و آماده قبول سفارشات مخصوص مشتریان محترم می باشد. هژیر صنعت در حال حاضر طیف وسیعی از تجهیزات مولد برق الکترونیک مورد نیاز در ایران را تولید می کند و کارخانه تولید محصولات این شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد تهران قرار دارد.
برای آسودگی خیال مشتریان محترم شرکت هژیر صنعت، ۸۰ نماینده این شرکت آماده اند تا در دورترین نقاط کشور عزیزمان، خدمات فوری را در اختیار خریداران محترم قرار دهند.

بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.